Perlei - Portal Kobiet Szczęśliwych.
 
 
 
Dział: fitness
rozmiar czcionki:  A A A

Jak trenować w domu?

2010-07-07 00:00:00
      Aby doskonale wymodelować sylwetkę najlepiej rozpocząć treningi na siłowni lub w klubie fitness. Jednak są takie kobiety, które nie czują się komfortowo w takich miejscach. Nic straconego, bo wystarczy trochę chęci i samozaparcia i można trenować w domu.
      Najlepszym sposobem na samodzielny trening w domu jest wykorzystanie trzech ćwiczeń, których głównym celem będzie pobudzenie mięśni ciała. Trzy podstawowe ćwiczenia, o których mowa to: pompki, przysiady i brzuszki. Aby zacząć trenować w domu z tą grupą ćwiczeń nie potrzeba specjalistycznego sprzętu, wystarczy niewielka przestrzeń i konsekwentność w działaniu. 20 minut dziennie treningu wystarczy, a po kilku tygodniach efekty będą widoczne. Tego typu ćwiczenia są doskonale dla kobiet, które zwyczajnie wahają się przed rozpoczęciem treningu siłowego. Jeśli poradzą sobie z tymi ćwiczeniami w domu, dadzą radę zrobić kolejny krok w kierunku kształtowania sylwetki. 
     Przed każdym treningiem nawet tym w domu nie należy zapominać o rozgrzewce, można zacząć od wymachów rąk, truchtu w miejscu, pajacyków i rozciągania. To wszystko pomoże w rozgrzaniu mięśni i przyśpieszy krążenie krwi. Trening można zacząć od pompek, które doskonale kształtują mięśnie klatki piersiowej. Dodatkowo, o czym nie wszyscy wiedzą ćwiczenie pompek pozytywnie wpływa na barki, triceps, a także mięśnie brzucha. Podczas wykonywania tego ćwiczenia należy pamiętać, żeby plecy i pośladki były wyprostowane. Kolejne z ćwiczeń to przysiady, zazwyczaj wydają się banalne, ale wykonywane właściwie wspaniale wzmacniają i kształtują pośladki i uda. Podczas wykonywania przysiadów istotne jest jak bardzo jesteśmy w stanie się obniżyć, a to w dużej mierze zależy od tego jak jest się rozciągniętym. Trening czyni mistrza, więc z każdym kolejnym razem będzie lepiej. Spięcie brzucha to jedne z najbardziej popularnych ćwiczeń i powinny być wykonywane regularnie. Najlepiej wypracować w sobie zdrowy nawyk wykonywania brzuszków dwa razy dziennie, a efekty będą zadowalające. Jak sama nazwa mówi w tym ćwiczeniu kształtowaniu poddane są mięsnie brzucha. Dodatkowo robienie brzuszków może być dobrą alternatywą dla kobiet mających bóle pleców lub karku. Podczas tych ćwiczeń ważne jest oddychanie. Powietrze należy wydychać przy podnoszeniu, a nabierać nosem przy opuszczaniu. 
      Tak naprawdę nie ma większego znaczenia gdzie zaczyna się przygodę z treningiem. Jednych motywuje ćwiczenie w grupie innych w pojedynkę w domowym zaciszu. Najważniejsze jest to by słomiany zapał zamienić na konsekwencję i działaniu, a efekt będzie widoczny i zaskakujący.
Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych     Poleć artykuł znajomemu Poleć znajomemu     Dodaj swój komentarz Dodaj komentarz     Drukuj artykuł Drukuj
 

Wyślij e-mail rekomendujący ten artykuł

E-mail adresata
 
 
Jak trenować w domu?
Aby doskonale wymodelować sylwetkę najlepiej rozpocząć treningi na siłowni lub w klubie fitness. Jednak są takie kobiety, które nie czują się komfortowo w takich miejscach. Nic straconego, bo wystarczy trochę chęci i samozaparcia i można trenować w domu.
Czytaj cały artykuł

 
Twoje Imię i Nazwisko
 
Twój E-mail
 
 

Dodaj swój komentarz do artykułu.
 
Komentarz
 
Autor
 
 
Wasze komentarze
Jeszcze nie skomentowano powyższego artykułu.
Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, redakcja może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.
Współpraca   Kontakt   Reklama
Copyright © 2017 Perlei. Wszelkie prawa zastrzeżone.
L77Strony internetowe